مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-04-29اجتماعي

خط کشی 3000 کیلومتر از راه های گیلان تا پایان سال


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از خط کشی 150 کیلومتر از راه های استان در فروردین امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزی جهت اجرای 3000 کیلومتر خط کشی تا پایان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

- ایسنا/گیلان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از خط کشی 150 کیلومتر از راه های استان در فروردین امسال خبر داد و گفت: برنامه ریزی جهت اجرای 3000 کیلومتر خط کشی تا پایان سالجاری در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

فریبرز مرادی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ادامه مناسب سازی محورهای مواصلاتی استان گیلان برای ایمنی کاربران جاده، اظهار کرد: در فروردین ماه امسال 150 کیلومتر از راه های استان خط کشی شده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای پروژه مذکور 12 میلیارد ریال هزینه شده است، افزود: اجرای خط کشی محورهای استان در راستای ارتقای ایمنی تردد، هدایت وسائط نقلیه و آگاهی به کاربران جاده ها صورت می پذیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان، تعیین محدوده سهم عبور هر یک از خودروها و رانندگان را از دیگر اهداف خط کشی راه ها برشمرد و تاکید کرد: خط کشی و تفکیک باند رفت و برگشت در نقاط بدون جداکننده نقش مستقیمی در کاهش تصادفات و تلفات رانندگی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط کشی 3000 کیلومتر از راه های گیلان تا پایان سال

خط کشی 3000 کیلومتر از راه های گیلان تا پایان سال